23/04/2024
15.9 C
Serres

Δημοσκόπηση POLITIC για το Flyover:«Όχι» στην κατασκευή του λένε 6 στους 10 πολίτες

«Δε θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα των πέντε ετών», θεωρεί η συντριπτική πλειοψηφία (91%)

Ένα μήνα μετά την έναρξη εργασιών του υπερσύγχρονου εναέριου αυτοκινητόδρομου (Flyover) η POLITIC σε συνεργασία με την Interview Δημοσκοπήσεις, διεξήγαγε την πρώτη δημοσκόπηση που καταγράφει πώς οι εργασίες έχουν επηρεάσει την καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων.

Έξι στους δέκα κατοίκους δε συμφωνούν με την κατασκευή του Flyover με τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια να δείχνουν οι κάτοικοι του δήμου της Θεσσαλονίκης (κέντρο) και της ανατολικής πλευράς, της Καλαμαριάς. Περισσότερο δεκτικοί εμφανίζονται η κάτοικοι της δυτικής Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα από αυτούς που απάντησαν θετικά, η συντριπτική πλειοψηφία (87%) πιστεύει πως οι εργασίες θα έπρεπε να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του μετρό.

«Η κατασκευή του Flyover δε θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό»

Lavera

Σύμφωνα με τους αρμόδιους φορείς το μεγαλόπνοο σχέδιο του εναέριου αυτοκινητόδρομου θα ανακουφίσει εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες μόλις παραδοθεί στην κυκλοφορία, καθώς αναμένεται να αποσυμφορήσει την Θεσσαλονίκη από το κυκλοφοριακό χάος.

Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι οι Θεσσαλονικείς δε συμπλέουν με την παραπάνω πρόταση καθώς το 55% λέει πως το έργο δε θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, σε αντίθεση με το 45%.

45 λεπτά επιπλέον οι Θεσσαλονικείς στα αυτοκίνητά τους


Σχεδόν δέκα στους δέκα απαντούν πως η κατασκευή του Flyover επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον πολεοδομικό ιστό της Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, πάνω από 45 λεπτά έχουν επιβαρύνει οι εργασίες, το χρόνο των καθημερινών μετακινήσεων των κατοίκων.

Τη μεγαλύτερη επιβάρυνση καταγράφουν οι κάτοικοι της Καλαμαριάς και αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι οι περισσότεροι κάτοικοι της ανατολικής πλευράς της πόλης μετακινούνται προς τα δυτικά για την εργασία τους,

σε αντίθεση με τους κατοίκους των δυτικών συνοικιών που οι περισσότεροι ζουν και εργάζονται στη δυτική πλευρά της πόλης.


Πέρα όμως από τον επιπλέον χρόνο που καλούνται να επενδύσουν οι κάτοικοι για τις μετακινήσεις τους, η συντριπτική πλειοψηφία καλείται να αντιμετωπίσουν και το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης καθώς το 82% απαντά πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου έχει καταστήσει πιο έντονο το πρόβλημα.

«Δε θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα»

Το γεγονός ότι κοντεύουν 17 χρόνια που είναι υπό κατασκευή το μετρό της πόλης και η ολοκλήρωσή του παίρνει συνεχώς παρατάσεις, καθιστά τους Θεσσαλονικείς δύσπιστους ως προς την τήρηση του χρονοδιαγράμματος κατασκευής του Flyover. 

Συγκεκριμένα, 9 στους δέκα λένε πως δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί το έργο μέσα σε πέντε χρόνια.

Οι νέοι της Εκκλησίας των Σερρών φωταγώγησαν το χριστουγεννιάτικο δένδρο

7 νομοθετικές παρεμβάσεις για την καταπολέμηση της βίας στον Αθλητισμό

1η συνεδρίαση για το Εθνικό Συμβούλιο Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Δείτε επίσης.

 

Συνέχισε να διαβάζεις