16/04/2024
27.6 C
Serres

Τάσος Χανλίογλου: Θα ταξιδέψει όμως ο φίλος/η της τέχνης για να δει τον Ξενάκη κάπου στην άκρη των Σερρών;

Αφήνουμε πίσω μας το ΔΗΠΕΘΕ να λειτουργεί σύμφωνα με τα κελεύσματα της αείμνηστης Αγίας Μελίνας χωρίς βέβαια να μας λυθεί έστω και μια απορία.

Άλλωστε γνωστή η πρακτική που εφαρμόζεται.

Άσε τους Δημότες να λένε, να λένε ώσπου κάποτε θα βαρεθούν.

Μετά εμείς θα μοιράσουμε μερικά “καθρεφτάκια” και όλα μέλι γάλα

Lavera


Οδεύουμε τώρα προς ένα άλλο εν δυνάμει μαστόδοντα, που τείνει να μετατραπεί το περιβόητο Μουσείο Ξενάκη. Μάλιστα απέχω μερικές μόνον δεκάδες μέτρα και τον χρόνο που απαιτήθηκε η ολοκλήρωσή του τον μετρούσα σε χρόνια. Άκουσα ότι κόστισε η ανακατασκευή του στρατιωτικού κτηρίου περίπου ένα εκατομμύριο. Σιγά τα λεφτά θα πει κάποιος. Επίσης από πληροφορίες ο ειδικός περί της διαρρύθμισής του και ανάρτησης των έργων έλαβε το ουχί ευκαταφρόνητο ποσό των 250.000 ευρωων.

Σιγά τα λεφτά θα μου ξαναπεί κάποιος άλλος. Και θα έχει απόλυτο δίκαιο όταν «λεφτά υπάρχουν».


ΞΕΝΑΚΗΣ Κωνσταντίνος: Εικαστικός, γλύπτης, λογοτέχνης, ποιητής. Γνωστός σε περιορισμένο κύκλο της τέχνης κυρίως στις χώρες όπου σπούδασε, δραστηριοποιήθηκε και βέβαια στην χώρα όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε.


( Καιρό)

Άντε και στην Αθήνα.

(Διατηρούσε ατελιέ).


Η μεταμοντέρνα τέχνη την οποία εξαρχής ακολούθησε απαιτεί γνώση επιπέδου τελειόφοιτων ανώτατης σχολής ΚΑΛΩΝ τεχνών για να γίνει κατανοητή.


Σιγά το δύσκολο θα μου πει πάλι κάποιος.

Τι μας έχεις εμάς, ρε Χανλίογλε, του Αραμπατζή Μαχαλά, για «παίξε γέλασε»;


Και για να σοβαρευτούμε.

Θαρρώ ότι το ίδιο θα συνέβαινε αν γινόταν ένα Μουσείο του Θεοτοκόπουλου κάπου στην Παταγωνία.

Παράταιρα πράγματα.

Θα πίστευα στην δημιουργία Μουσείου με την παραστατική τεχνοτροπία άντε τον ρεαλισμό ακόμη και τον εμπρεσιονισμό.

Αλλά να προσπεράσουμε άλλα 20 τουλάχιστον ρεύματα και ξαφνικά να βρεθούμε με ένα Μουσείο μεταμοντέρνας τέχνης με έργα ενός καλλιτέχνη μόνον, λίγο κουφό με κάνει. Ναι, να ταξιδέψει κάποιος/α να δει και όντως να συγκινηθεί τον Βαν Κονγκ όπως και έναν Μουγκ ή τον Μπέικον εκεί που τους αρμόζει, συμφωνώ.

Θα ταξιδέψει όμως ο φίλος/η της τέχνης για να δει τον Ξενάκη κάπου στην άκρη των Σερρών;

Όχι λέει η φωνή της λογικής.

Τα μαστόδοντα ή τα εν δυνάμει, αποτελούν ονειρώξεις κάποιων, που εγώ ο φορολογούμενος καλούμαι να καλύψω οικονομικά καθώς ο χώρος δεν έχει εισιτήριο, πως να έχει άλλωστε, και δυστυχώς πρέπει να λειτουργεί.

Κάποια εξήγηση επ’ αυτού οι Δημοδιαχειριστές διαθέτουν να μας δώσουν;


Σημ: Θα επιθυμούσα ένα μουσείο με εικαστικά έργα Σερραίων εικαστικών μιας κατανοητής τεχνοτροπίας και αρκούντως επισκέψιμο, καθώς λεφτά δεν υπάρχουν.


Σταύρος Τσιάπος: Το παιδί που χάθηκε δεν θα είναι το τελευταίο!


Επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια: Στο νοσοκομείο οι μισοί τραυματίες – Η κατάστασή τους

Ανακοίνωση Ντιναμό Ζάγκρεμπ: Κάνει λόγο για «ταραξίες» και όχι για οπαδούς

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Δείτε επίσης.

 

Συνέχισε να διαβάζεις